Keep on jogging

Fasen vad slö jag har varit idag. Blev ingen mamma träning för oss idag men det gjorde  inget.

image

mellis med kvarplätt, kvarg, kiwi, banan och jordgubbar. Lyxigt värre!

Förmiddagen blev istället riktigt slö. Jag låg och läste. Nästan två timmar! Så skönt! Så ovanligt!

image

Läser karlstad zoologiska av hanna hellqvist

Efter lunch blev jag dock rastlös och det blev en två timmars lång promenad i solskenet. När min älskade sambo kom hem blev det kaffe. Jag var sjukt sötsugen så fick bli några ”nyttiga” chokladbollar. Kan skriva recept imorgon. det gav energi. 6 km löpning och fitness fightens pass med både rörlighet, styrka och core var resultatet.

image

Biff biffsson, är INTE mitt namn

Efter lite kvarg med jordgubbar kröp jag ner tillsammans med min sambo i bubbelbadet. Vilken go kväll!

image

mums mums!!!!!

Lämna en kommentar