vilken härlig dag!

har fått umgås med de jag gillar bäst. min son, min mamma, mina systrar, min sambo, min systerson, min mormor och SOLEN !!

idag stod  intervaller på schemat. fick med mig morsan och ena systern på det. först uppjogg  i ca 20 min sedan backintervall. typ idioten.först upp på backens det topp, jogga  lugnt ner. spurt till backens  mitt ,jogga  ner och sist snabbt till en tredjedel av backen. jogga  ner. och tre omgångar. det känns i benen nu. sedan 10 min nedjogg hem. skulle givetvis tagit bilder men kameran fick stanna hemma.

i övrigt har dagen bestått i trädgårdsarbete. och bokläsning. min andra bok utläst på mindre än en vecka nu och jag kan rekommendera båda starkt.
”hjärnkoll på maten” och ”råsmart familj”. läs dessa!!

dagens tips: istället för nudlar- böngroddar. mums!

igår blev det förresten 8 km löpning i stekande sol samt styrka ute. jag ser ut som en prickig a korv med alla fräknar – gött !

imorgon blir vilodag ! öppna förskolan och fikamys står på agendan. nu ska jag sova! god natt!

image

image

Lämna en kommentar